Altijd 3 jaar CBW garantie bij DesignOnline24

Garantie

Hoelang heb ik garantie op mijn product?

DesignOnline24 is officieel door het CBW erkend en dus koop je bij ons veilig én ontvang je naast de wettelijke fabrieksgarantie een extra garantietermijn tot wel 2 jaar. Kopen bij een CBW-erkende onlinewinkel biedt je veel voordelen maar vooral meer zekerheden. Winkels die CBW-erkend zijn hanteren Algemene Voorwaarden die je als consument extra goed beschermen bij je aankoop. Denk met name aan regels die van belang zijn als je wat koopt zoals een (aan)betaling, de levertijd, de levering, het transport en natuurlijk de garantie. Deze regelgeving is in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld.

CBW-erkende woonwinkels hanteren een erkenningsregeling met 3 CBW garanties op het gebied van veilig (aan)betalen, extra goede productgarantie en een onafhankelijke geschillencommissie.

In de Algemene Voorwaarden staat precies hoe de erkenningsregeling werkt. Bij DesignOnline24 hanteren wij naast de algemene voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg ook de CBW voorwaarden, download hier de CBW voorwaarden.

DesignOnline24 is CBW-erkend. Bekijk hier het certificaat.

Koop zeker, koop CBW-erkend !

Logo CBW Erkend


Keurmerk Thuiswinkel Waarborg

DesignOnline24 is officieel gecertificeerd

Thuiswinkel Waarborg is het kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via het internet. Als klant mag je er op rekenen dat webwinkels met het Thuiswinkel Waarborg logo voldoen aan een aantal belangrijke criteria op het gebied van financiële stabiliteit, veiligheid, wet- en regelgeving en de gedragsregels van Thuiswinkel.org. Jaarlijks worden wij op al deze punten getoetst. DesignOnline24 is voor 2017 wederom gecertificeerd. 

De belangrijkste zekerheden voor jou als klant:

Financiële stabiliteit

Leden van de Stichting Thuiswinkel Waarborg doorlopen jaarlijks een financiële check, waarbij wordt gekeken of de webwinkelier financieel gezond genoeg is om aan zijn verplichtingen naar de consument te kunnen voldoen.

Duidelijkheid over kosten

DesignOnline24 informeert je voorafgaand aan het bestelproces over alle eventuele bijkomende kosten, denk hierbij aan verzendkosten, betaalkosten, poliskosten, administratiekosten of afsluitprovisies. Bij DesignOnline24 betaal je geen kosten voor bezorging en geen kosten voor het gebruik van CreditCards. 

Achterafbetaling

Bij DesignOnline24 kan je achteraf betalen, wij bieden je de mogelijkheid om minimaal 50% van het aankoopbedrag achteraf of bij aflevering te betalen. Kies voor betaling bij levering voor de optie Rembours. Je betaalt dan contant of met PIN aan de chauffeur. Wil je liever achteraf betalen? Kies dan voor Afterpay. Voor een overzicht van alle betaalmogelijkheden verwijzen wij je graag naar onze speciale pagina met betaalmogelijkheden

14 dagen bedenktijd

Bij DesignOnline24 heb je altijd een bedenktijd van 14 dagen, binnen deze termijn mag je (zonder opgave van reden) afzien van de koop. Je ontvangt vervolgens alle kosten van je aankoop terug op je rekening, met uitzondering van de retourkosten. Deze zijn voor jouw rekening. Kijk voor een overzicht van de retourkosten op onze klantenservice pagina.

Garantie

DesignOnline24 is verantwoordelijk voor het afhandelen van alle klachten en biedt naast de wettelijke fabrieksgarantie een CBW garantie van 2 jaar.

Klachtenbemiddeling

Mocht klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kun je het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze commissie behandelt op onafhankelijke wijze geschillen met webwinkels die lid zijn van Thuiswinkel.org (zoals DesignOnline24). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Dit platform is door de Europese Commissie in het leven geroepen zodat consumenten en ondernemers gemakkelijker én in hun eigen taal een geschil kunnen voorleggen aan de juiste geschillencommissie, bijvoorbeeld bij aankopen over de grens. Als derde optie bieden wij je de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de geschillencommissie van het CBW.


Mijn product is defect. Wat moet ik doen?

Bij DesignOnline24 staat klanttevredenheid hoog aangeschreven. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met een product of eventuele transportschade willen melden dan horen wij dit graag zodat we dit voor je kunnen oplossen.

Natuurlijk kun je ons daar direct over bellen maar bij een defect, schade of bij incomplete leveringen accepteren wij je klacht alleen per e-mail via service@designonline24.nl. Zo houden wij het overzicht over de klacht en de status van opvolging.

Vermeld altijd duidelijk de volgende informatie:

  • het bestelnummer
  • een korte omschrijving van de klacht.
  • 2 of 3 foto's ter ondersteuning

De foto's hebben wij nodig om de klacht op afstand te beoordelen en te overleggen met onze leveranciers en vervoerders. Zware fotobestanden boven 1 MB verzenden? Geen probleem, maar verstuur dit dan snel en makkelijk via een "file transfer" bijvoorbeeld www.wetransfer.info

DesignOnline24 streeft ernaar om binnen 24 - 48 uur te reageren en uiterlijk binnen 10 werkdagen een oplossing te bieden over je klacht.