Klachtenprocedure van DesignOnline24

Het kan zijn dat je een klacht hebt over de producten van DesignOnline24.

Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht.
  • Je ontvangt binnen 14 dagen inhoudelijk bericht.
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kun je een klacht indienen?

Een klacht indienen bij DesignOnline24 kan op verschillende manieren. Stuur een email naar onze service afdeling via service@designonline24.nl of vul onderstaand formulier in en voeg enige foto's van de klacht toe. Deze foto's hebben wij nodig ter beoordeling van de claim. Het is zeer onwaarschijnlijk, maar ontstaat er toch een probleem waar je met onze klantenservice niet uitkomt, dan heb je het recht om de klacht aan te melden bij de Onlinegeschillencommissie van de Europese Commissie. Kortweg ODR. Ons emailadres is service@designonline24.nl. 
TIP: zorg dat de foto's niet al te groot zijn, 2MB per foto is groot genoeg