Bezorgen

Hoe wordt mijn aankoop bezorgd?

Bij DesignOnline24 vinden we het prettig als je thuis bent op het moment dat wij de meubels of verlichting komen bezorgen. Vooral bij grootmeubels zoals kasten, tafels en tuinsets is het wel zo fijn om te weten hoe laat de chauffeur voor je deur staat. Je ontvangt daarom ook altijd een e-mail, SMS of telefoontje van onze planning, waarin staat hoe laat de chauffeur er zal zijn.


Wat zijn de bezorgkosten?

Bij DesignOnline24 bezorgen we gratis in Nederland (inclusief  Wadden) en België .


Kan ik zelf een bezorgdag kiezen?

Wil je liever zelf bepalen waar en wanneer je bestelling wordt bezorgd? Kies dan voor onze Premium Bezorgservice: je bestelling wordt dan persoonlijk door ons begeleid van begin tot levering. Onze klantenservice neemt dan contact met je op om de dag van levering te bespreken en informeert je over de voortgang en uiteindelijke tijdstip van bezorging. De Premium Bezorgservice is beschikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 09.00 – 18.00 uur. 

Bij DesignOnline24 heb je keuze uit 2 bezorgopties:

Standaard gratis bezorging

  • Levertijd zoals vermeld bij het product
  • Wanneer jouw aankoop gereed is voor verzending ontvang je een Track & Trace bericht met daarin de dag van levering en een tijdstip.

Premium bezorging

  • Bezorging op de dag dat jij dat wenst
  • Beschikbaar op maandag t/m zaterdag tussen 09:00 – 18:00uur
  • Je ontvangt, vaak een dag van te voren ook een e-mail, SMS of telefoontje met daarin het tijdstip van aankomst van onze chauffeur
  • Flexibele bezorgdagen (ook op zaterdag!)
  • Persoonlijke begeleiding van jouw bestelling

Heb je vragen of wil je een offerte op maat? Bel dan met onze klantenservice op 020 - 7008203 of stuur een aanvraag naar info@designonline24.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. 


Met welke vervoerder wordt mijn bestelling bezorgd?

Welke vervoerder hangt af van het soort meubel dat je hebt gekocht. Voor grootmeubels werken wij uitsluitend samen met gespecialiseerde meubeltransporteurs. Zij zullen je aankoop met de uiterste zorg vervoeren en de bestelling afleveren tot aan de eerste deur op de begane grond van het afleveradres.  Voor het bezorgen van pakketten werken wij samen met PostNL en Transmission. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou aangegeven adres. Mocht je niet thuis zijn dan biedt PostNL en Transmission de bestelling de volgende dag nogmaals aan. Als de volgende dag niet uitkomt dan kun je middels de Niet Thuis notitie (in je brievenbus) contact opnemen en een nieuwe bezorgafspraak maken. Uiteraard kan je ook met DesignOnline24 bellen, wij begeleiden je dan bij een nieuwe bezorgdatum.


Ik wil mijn aankoop laten monteren, kan dat?

Jazeker! Indien gewenst kunnen wij je product ook uitpakken, monteren en bedrijfsklaar opleveren. De kosten voor het bezorgen zijn gratis, maar voor montage en installatie rekenen wij een aantrekkelijk tarief. Afhankelijk van de grootte en hoeveelheid van je bestelling sturen wij 1 of 2 vakkundige en ervaren specialisten. Zij zorgen voor een professionele montage van je aankoop thuis of op kantoor

 Bekijk onze speciale pagina met alle informatie op DesignOnline24-Montageservice.


Bezorgen in het buitenland

Bezorging in Nederland (inclusief Wadden) en België is gratis. Woon je in Spanje, Frankrijk of een ander Europees land? Geen nood, wij leveren dagelijks door heel Europa. De kosten voor transport en bezorging verschillen per land, geef daarom aan welk product (producten) je wenst te bestellen inclusief het adres + land van bezorging en je ontvangt van ons een offerte op maat. Binnen 24 - 48 uur. Bel 020 - 7008203 of stuur een offerteverzoek naar onze klantenservice.